مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 تیر 1401 ساعت 00:072022-07-02سياسي

پای درس آقا| موضوع حقوق بشر مصداق هوچیگری آمریکاست


یکی از این هوچیگری ها، مسئله حقوق بشر است.

حالا کسانی این حرف ها را می زنند که گوانتانامو آنها عرق شرم بر پیشانی هر انسان باشرفی جاری می کند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری فارس، حقوق بشر از دیرباز تاکنون بهانه دخالت ها، چپاول ها و ستمگری های جبهه سلطه بوده است.

به مناسبت هفته حقوق بشر آمریکایی (از6 تا 12 تیرماه) گزیده ای از سخنان حضرت آقا (حفظه الله) را در باب حقیقت حقوق بشر آمریکایی می خوانید.

طرفداران حقوق بشر، حامی سطل آشغال آتش زن ها هستند رییس جمهور آمریکا اغتشاشگران و خرابکاران خیابانی را به عنوان جنبش مدنی معرفی کرد! آتش زدن بانک، آتش زدن اتوبوس، کتک زدن عابر بی گناه و بی خبر، کتک زدن خواهر و مادر شهید به خاطر اینکه چادر بر سر دارد، آتش زدن موتورسیکلت جوان چون محاسن دارد، اینها جنبش مدنی است!؟ شما دم از حقوق انسان می زنید، دم از دموکراسی می زنید، اما حرکت عظیم مردم را در انتخاباتشان، در انتخابشان، در حضورشان در صحنه نمی بینید و ندیده می گیرید؛ طرف یک عده اخلالگر و اغتشاشگر را می گیرید!؟ این را جنبش مدنی اسم می گذارید!؟ خجالت نمی کشید!؟ ادعا می کنند که ما طرفدار حقوق بشریم، احساس مسئولیت نسبت به حقوق بشر می کنیم! شما در موقعیتی نیستید که با کسی درباره حقوق بشر بحث کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پای درس آقا| موضوع حقوق بشر مصداق هوچیگری آمریکاست

پای درس آقا| موضوع حقوق بشر مصداق هوچیگری آمریکاست